Mi Gente! (or Followers)

Most popular posts this week!

Monday, August 29, 2011

忍 - Part 2



Morning comes after the lone shinobi suits up in anticipation for more violence and bloodshed. He lies thinking to himself. He know he has to leave.


He knows he has to leave behind the place he calls home. It's not much, but a shunned shinobi can't expect much


He stretches and prepares himself.
The shinobi walks through the thick bamboo forest not total sure where he is going or where to look for Makuri.
Mayhausu finds a small piece of paper with tiny scribblings in Japanese.
He bends down and reads the note. It says "You don't stand a chance. You are not invincible but Genshi is!"
Show yourself you red beast! I know it's you! I do not fear you.
自分自身を赤い獣を示して下さい!私はそれがあなたであることを知っている私はあなたを恐れていない。


He waits for his enemy to appear








HIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII


YAH!


The shinobi swiftly jumps out of the way of the attacker.


Wait! I do not wish to fight you. Who are you!? What do you want!?
待って!私はあなたと戦うためにしたくないあなたは誰ですあなたは何が欲しいです?

But I wish to hurt you! No more idle chit chat; now you die!
しかし、私はあなたを傷つけるしたいこれ以上のアイドルチットチャットしないあなたが死ぬ

So be it. I will not let you defeat me. 
よくそうそれである私はあなたが私を打ち負かすせません
 

Let fight!
戦いすることができます!
 

The two ninjas battle










Until


Ahhhhhh!! I've been pierced!
Ahhhhhhピアスしてきた
This is it shinobi... You've... haha... you've one the fight... but not the battle!
これは...あなたは...ハハ... 1つの戦いしました...ではなく、戦い

What do you mean?! What are you talking about you fool?!
あなたは、どういう意味ですか?あなたがだますについて何を話している
Hahaha! Oh my friend. You'll come to find that you and I aren't invincible... but my friend here is...
HAHAHA私の友人あああなた私は無敵ではないことを知って来るよ...しかしここで私の友人は...


You're friend...? But you come alone. Are you mad?! You must be put out of your misery.
あなたは友人...しかし、あなたは一人で来るあなた怒っている?あなたは、安楽死させるされている必要があります

No he will not be. You on the other hand shall be crushed!

いいえ、彼はできなくはありません一方、あなた押しつぶされなければならない
 
 Halt! Who are you?!
停止あなたは誰ですか

 I am Genshi.
私は幻視です






No comments:

This Blog Is Brought To You In Part By

Image and video hosting by TinyPic
 
#header-inner